Het Vlaamse horecaconcept Wasbar staat op het punt de landsgrens over te steken naar ons land. "Het is onze ambitie in de komende jaren tientallen vestigingen te openen, te beginnen in het zuiden van Nederland", vertelt productmanager Johan Luypaert aan De Tijd.
De Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT) wil sneller maatregelen om het statiegeldprobleem op te lossen. Dit wil de ILT doen door middel van dwangsommen per niet geplaatste statiegeldmachine.
Toegegeven, voor de korte termijn helpt clickbait om de aandacht te wekken, ook bij dit artikel zoals je merkt. We voeren een test uit.
Spring aan boord bij Nicky Pastorelli voor een rondje op Circuit Zandvoort met een Ferrari 250 GTO!
Na onder meer Gucci heeft ook Prada onlangs een winkel geopend in het gloednieuwe winkelcentrum Miyashita Park in Tokio. In de nieuwe boetiek, waar de heren- en damesartikelen van het luxemerk samen in de kledingrekken hangen, laat Prada zich van zijn stoere kant zien.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam ut posuere nisl, ut elementum erat. Donec ex justo, lacinia a pulvinar scelerisque, venenatis quis diam. Aenean sagittis risus non lacus tristique mattis. Aenean dolor eros, porttitor sed tortor a, semper ultricies elit. Ut posuere imperdiet dictum. Nulla placerat leo et vehicula efficitur. Proin consequat dolor lacus, sit amet sagittis neque tempus in. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec ornare volutpat tellus, vel suscipit enim euismod vel. Vivamus posuere consequat nisi, quis sollicitudin velit vulputate et. Nullam pretium elit vel molestie pharetra. Donec tincidunt iaculis eleifend. Donec eu libero molestie, pellentesque nisi id, facilisis nibh. Ut non pretium ex.
Meer dan een derde van de wereldbevolking maakt deel uit van deze generatie geboren tussen 1995 en 2010. Generatie Z groeit op in een roerige tijd. Wat zegt de wereld van nu over de toekomst van Generatie Z? En hoe spreek je deze generatie aan als retailer? Lecyca Curiel (1998) en Jahkini Bisselink (1999) doen onderzoek naar hun eigen generatie en nemen je in dit webinar mee in de wereld van Generatie Z.
In deze podcastaflevering gaan we in gesprek met Peter van Kampen, ceo van America Today en MS Mode. Van Kampen heeft een lange carrière in retail & brands. Van de Bijenkorf tot Miss Etam en van O’Neill tot G-Star. We spreken over de vele retaillessen die hij bij deze uiteenlopende retailers en merken heeft geleerd.
In deze podcastaflevering gaan we in gesprek met Dik Pijl, algemeen directeur van Expert. Pijl is een door wol geverfde retailer in de turbulente wereld van tv's, wasmachines, laptops en andere elektronica.
In deze podcastaflevering spreken we met Remko Berkel, country director van Specsavers Nederland. Hij vertelt over de ontwikkeling van Specsavers van discount disrupter naar kwaliteitsketen met een hoge medische focus. En we spreken over de opkomst van nieuwe online disrupters en hoe Specsavers marktleider kon worden in de moeilijke audicienmarkt.
De negende Historic Grand Prix is een bijzonder evenement gebleken op de autosportkalender van dit coronajaar vol uitdagingen. Co-organisatoren CM•com Circuit Zandvoort en de HARC zijn er trots op dat het evenement toch kon doorgaan op de geplande datum en zelfs in beperkte mate publiek kon verwelkomen. De aanwezigheid van toeschouwers zorgde voor een ouderwetse sfeer – en ook de actie op de baan was als vanouds.
De negende Historic Grand Prix is een bijzonder evenement gebleken op de autosportkalender van dit coronajaar vol uitdagingen. Co-organisatoren CM•com Circuit Zandvoort en de HARC zijn er trots op dat het evenement toch kon doorgaan op de geplande datum en zelfs in beperkte mate publiek kon verwelkomen. De aanwezigheid van toeschouwers zorgde voor een ouderwetse sfeer – en ook de actie op de baan was als vanouds.
Newsroomie.com is een nieuw contentplatform waarmee contentmakers en merken content kunnen creëren en in eigen hun stijl kunnen verspreiden via web, app, e-mail, pushberichten en sociale media. Ondertussen leren ze dankzij newsroomie.com de doelgroep beter kennen, waardoor ze die doelgroep steeds beter en persoonlijker kunnen bereiken. De eerste partijen maken inmiddels met succes gebruik van het platform.
Google heeft in 2018 naar schatting $4,7 miljard verdiend gerelateerd aan nieuwsmedia. Het leidde tot ophef bij nieuwsmedia-bedrijven uit de Verenigde Staten en Canada, die al langer zien dat de sociale media en zoekmachines advertentie-inkomsten en lezers van hen afsnoepen.